Stimati studenti,
Va reamintim ca miercuri (31 octombrie) este termenul pentru semnarea contractului anual de studii. Conform art. 2, al. 5 din Regulamentul Activitatii Profesionale a Studentilor, nesemnarea contractului anual de studii, în prima lună a anului universitar atrage după sine exmatricularea studentului.
De asemenea, vineri (26 octombrie) este termenul pentru achitarea primei rate din taxa de studii (respectiv, rata a doua pentru anul 1), conform contractelor de studii in vigoare. Conform art. 39, al. 7 din Regulamentul Activitatii Profesionale a Studentilor, neachitarea la termenele stabilite a ratelor taxei de scolarizare atrage după sine exmatricularea studentului.
Puteti sa achitati taxele de studii simplu si rapid prin transfer bancar (de la orice banca) cu urmatoarele date:
- destinatar: Academia Navala
- cont IBAN: RO74 TREZ 2312 0F33 0500 XXXX
- cod fiscal: 4515484
- mentiuni: numele studentului, grupa de studii si ce reprezinta suma (ex. rata 2 din taxa de studii).
Nota: Acest mesaj este trimis tuturor studentilor, indiferent de situatia semnarii contractului de studii.
Nota: Acest mesaj este trimis tuturor studentilor, indiferent de situatia achitarii taxelor. Puteti sa verificati situatia taxelor achitate de dumneavoastra pe situl ANMB, la adresa http://www.anmb.ro/ro/files/studenti/taxe/